Kishive - 2010-12-12 18:54:47

Manda ll
http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20101015175416/naruto/images/thumb/0/02/Manda_2.png/300px-Manda_2.png

Jest to wąż który powstał z DNA mandy, ma takie same jutsu co I wersja. Ma od niej większe statystyki, a także nie posiada tak nieprzyjemnego charakteru jak wersja I, nie żąda w zamian żadnych ciał, oraz ślepo wykonuje rozkazy.

Chakra za przywołanie: 25.000

Manda
http://3.bp.blogspot.com/_lC8lAfvziS4/SqxBLldunPI/AAAAAAAAAKU/oPRiwX3Zg3o/s200/manda_orochimaru.jpg

Wielki, fioletowy wąż. Za pomoc podczas walki żąda wiele ofiar. Jest bardzo szybki i potrafi wchodzić pod ziemie.

Chakra za przywołanie: 20.000

Hebishiro
http://img29.imageshack.us/img29/3927/hebishiro.png

Biały wąż który jest nawet wytrzymały na różnego rodzaju ataki, nawet na eksplozję, oraz świetnie nadaje się też do walki.

Chakra za przywołanie: 15.000

Kyodaija
http://i47.tinypic.com/28bfua0.jpg

Wielki, trzygłowy wąż. Jest bardzo wytrzymały oraz silny. Zwykła broń oraz słabe techniki nie są w stanie go zranić.

Chakra za przywołanie: 10.000

Olbrzymi Wąż

Olbrzymi wąż, który służy każdemu kto go przywoła.

Chakra za przywołanie: 5.000


TECHNIKI


- Dappi no Hada -  Technika wyglądająca jak Kawarimi. Manda zrzuca skórę i chowa sie pod ziemią. Przeciwnik nic o tym nie wie więc Manda może go zaskoczyć.

www.haszczaki.pun.pl www.juniorzakrzow.pun.pl www.grubaski.pun.pl www.metin2privv.pun.pl www.gimnazjum13.pun.pl