#1 2010-12-12 20:08:44

 Katsumoto

http://oi52.tinypic.com/wgxhm8.jpg

Zarejestrowany: 2010-12-07
Posty: 308
Punktów :   

Jutsu

Pierwszy poziom


Kugutsu Kawarimi no jutsu

edno z podstawowych jutsu każdego klanowicza. Dzięki chakrze można zamienić się miejscami z swoją podpiętą  kukłą. Technika nie wymaga pieczęci przez co bardzo szybko działa.



Chakra - 2 000



Kugutsu no Jutsu

Podstawowa technika klanu, między innymi na niej są oparte wszystkie poniższe. Użytkownik wypuszcza z palców nici chakry i przyczepia je do danej kukły. Uwaga! Jest możliwość przyczepienia tych linek do swojego towarzysza, przykładem jest walka (Babcia Chyio i Sakura vs Sasori).



Chakra - 500



Doku Kiri Jigoku

Uwaga! Do wykonania techniki potrzebne są dwie zwykłe kukły.
Technika ma wiele zastosowań jednym z nich jest atak za zaskoczenia, a drugi to zasłona dymna, która pozwoli na ucieczkę bądź ukryty ruch. Kukła wypluwa z ust bombę dymną, chwilę później druga kukła wypluwa 20 senbonów. Jak łatwo się domyślić dym jest zatruty i wdychanie go jest śmiertelnie niebezpieczne (po styczności z dymem naszych dróg oddechowych, mamy 10 kolejnych postów by zakończyć walkę i udać się do szpitala).



Chakra - 2500



Setsuzoku

Dzięki tej technice potrafimy błyskawicznie podpiąć linki kiedy one zostaną zerwane.



Chakra - 500 x 1 kukła



Fukumen no jutsu

Kiedy kukła jest podłączona pod linki możemy zamienić jej wygląd w jakąś osobę. Kukła wtedy tak samo jak wygląda jak dana osoba z wyjątkiem oczu. Są białe i bez emocji , zupełnie inaczej niż u Hyuuga. Po 2 turach kukła wraca do swojej formy.



Chakra - 2.500 za zamianę 500 za utrzymanie



Drugi poziom


Kairai Engeki

Uwaga! Technika wymaga dwóch lalek Karasu i Kuroari!
Technika ta może być zabójcza, jeżeli rywal da się w nią złapać. Pierwszym etapem techniki jest zamknięcie przeciwnika w Karasu, natomiast drugim rozczepienie części ciała Kuroari na części pierwsze. Każda część ciała jest zakończona ostrym jak brzytwa ostrzem, dodatkowo nasączona trucizną. Ostrza wbijają się w każdy otwór umieszczony w kukle Karasu.



Chakra - 6500



Kuro Higi Kiki Ni Hatsu

Technika ta jest ulepszeniem powyższego jutsu, jednak różni się głównie odczuciami naszego przeciwnika. Tym razem już w samej Karasu umieszczone są bardzo ostre ostrza, które zapewniają rywalowi niezapomniane wrażenia, można oczywiście do tego dodać ostrze Kuroari.



Chakra - 8 000



Chakra no tate

Technika ta chyba jako jedyna nie opiera się na kukłach, tworzymy przez sobą w miarę dużą tarcze z chakry. Tarcza jest niesamowicie odporna na ataki, mimo to dużym minusem tej techniki jest to iż trzeba dużo chakry by taką tarczę wytworzyć, a potem utrzymać.



Chakra - 10 000 - wytworzenie
                2 000 - utrzymanie co rundę



Trzeci poziom


Shirahigi

Uwaga! Do wykonania tej techniki potrzebny jest nam specjalny zwój z kukłami Chikamatsu.
Bardzo potężna technika, która daje nam w walce wielką przewagę. Wszystko za sprawą 10 legendarnym kukłom, każda z nich posiada inny styl walki razem są niesamowicie wszechstronne. Można to było zaobserwować podczas walki ze stoma kukłami Sasoriego, dodatkowo mogą wykonać jedną ze specjalnych technik.



Chakra - 25 000



Akahigi • Hyakki no Souen

Uwaga! Do wykonania techniki potrzebny jest nam zwój ze 100-ma kukłami.
Technika ta, daje nam możliwość walki nie z jednym rywalem a kilkunastoma, dzięki specjalnemu zwojowi. Użytkownik wykorzystuje zwój do przywołania stu kukieł o niesamowitym potencjale bojowym. Każda broń jest nasączona mocną i szybko działającą trucizną (po zranieniu mamy 6 kolejnych postów, by otrzymać antidotum).



Chakra - 30 000


Hitokugutsu

Brutalna technika dla ciała wykonawcy. Przez tą technikę wszystkie kończyny zamieniają się w kończyny lalki i od teraz członek klanu staje się lalką. Z człowieka zostaje jedynie mózg,rdzeń gdzie jest serce. Od teraz na klatce piersiowej ma się specjalne miejsce , z którego można kontrolować lalki mając ręce wolne.



Chakra - 20 000



Specjalne techniki




Sou Shuu Jin

Jedna z prostszych technik, jednak znajdzie na pewno wielu użytkowników. Posiadacz za pomocą nici chakry, rzuca w przeciwnika kunai, normalnie wygląda to niezbyt imponująco w końcu normalny rzut kunai. Jednak w tej technice użytkownik może kontrolować kunai utrudniając rywalowi unik.



Chakra - 1000 - za jeden kunai



Sanbou Kyuukai

Do wykonania techniki potrzebne jest przywołanie 10 lalek Chikamatsu. Czwarta, Szósta i Ósma kukła w powietrzu ustawiają się w postaci trójkąta, po czym wypuszczają przed siebie potężny wir powietrzny, który może nawet zabić naszego przeciwnika, nie mówiąc już o innych kukłach.



Chakra - 10 000


Powstaliśmy z krwi przelanej na bitwach,
W oczach płonie gniew, z ust płynie modlitwa,
Nasz ognisty rydwan jest gotowy do szarży,
Serca wybijają rytm wojennych marszy
Każdy z ludzi walczy w imię własnych zasad,
I nie ważne jaki kraj, jakie wyznanie czy rasa,
Nasza siła to władza, pęka ostatnia nić
Dzisiaj wschodzi czarne słońce, jutro nie będzie już nic


http://oi56.tinypic.com/2hrerg5.jpg

Offline

 
TOP50 Gry
Buttony
Toplisty

Najlepsze gry via www - rpg online!

PBF - Toplista gier PBF

Toplista Anime
The Best of PBF
Toplista gier PBF


PBF - Toplista gier PBF
Gra Fairy Tail

Image and video
hosting by TinyPic
Tomiji: 34016860

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.klan-es-el.pun.pl www.bakusfera.pun.pl www.h91.pun.pl www.informatyka2008.pun.pl www.tinq3.pun.pl